RE: Co mají dělat? citace(autor Qhard): "Co mají dělat? Pedofil je zřejmě nejen člověk cítící lásku k dětem, ale i člověk se sexuální orientací na děti. Co má tedy dělat, chce li svou sexualitu uspokojit? Podle mě by mělo dojít k hromadné legalizaci stránek obsahující (např. fotky dětí z nudistické pláže, atd.). Samozřejmě musí v tom být dost výrazné určení, kde končí legálnost takovýchto materiálů. Například děti by museli s takovýmito aktivitami souhlasit. Jde nám přece hlavně o děti, ... Pokud si pedofilní boylover uspokojí onanováním při shlídnutí obázků na netu, je potenciálně neškodný pro děti. V Dánsku je již pornografický obsah stránek s dětmi povolen. Samozřejmě nesmí být děti v žádných přímých sexuálních situacích. ..." reakce: Chci ti podekovat za velmi prihodny prispevek,naprosto s tim souhlasim a melo by to svoji logiku.Myslim si,ze by to melo pozitivni ucinek a odlehcilo by to napeti. Samozrejme s detskou potrografii,ve smyslu,kdy deti jsou fyzicky a nasledne psychicky zneuzivany STRIKTNE nesouhlasim!Jde mi o fotografie,pri kterych diteti neni nijak ublizeno.I dokonce bych ocenil animovane(realisticky kreslene)obrazky. Ktere ja osobne mnohdy i uprednostnuji.Nesnadno rici proc,ale je tomu tak.A myslim si,ze proti teto grafice by nemel mit nikdo priliz mnoho namitek. Proc kdyz jsou povoleny vsechny formi orietaci, ty tato nemela byt povolena, jak rikam, za urcitych podminek!dekuji za pochopeni
Napsal(a): radejiBezeJmena, email: justmenumber1@email.cz dne: 17.11.2009ahoj,jestli muzu tykat.Nemohl jsem si pomoct a napsat ti,ze jsi to napsal moc krasne!Pri cteni clanku jsem byl dojat skoro az k slzam,jak moc clanek vypovida o skutecne realite a kdyz jsem se nad tim zamyslel,je mi z toho uzko. Opravdu neni lehke s touto orientaci zit v teto spolecnosti.Ale uprimne,ja jsem za to rad jaky jsem,naopak bych nechtel byt radovy hetero a uz vubec to neberu jako nemoc. Ja se s detmi skoro vubec nestykam,spise vyhybam,abych nebyl nijak konfrontovan.Nehroutim se z toho,ale necitim se stastny!Vubec nemluvim o fyzicke strance tohoto.Jsem jeden z tech,ktery miluje deti nadevse, rad by s nimi byl,dotykal se jich,ale nikdy bych se jich nedotknul po sexualni strance.Promin,jsem se rozepsal,jsem se potreboval nekomu sverit,jeste jsem to s nikym neresil. Kazdopadne hlavni moji pointou bylo podekovat ti,za uprimny a vystizny clanek. DIKY:)
Napsal(a): radejiBezeJmena, email: justmenumber1@email.cz dne: 17.11.2009VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM! CELÁ SÉRIA ČLÁNKOV O PEDOFÍLII JE SKVELÁ... TAKÉTO NIEČO BY NEMALO CHÝBAŤ VO VYUČOVACÍCH OSNOVÁCH PRE KAŽDÉ DIEŤA ČI ŠTUDENTA !!! VEĽMI POUČNÉ, ĽUDSKÉ, NENÁSILNÉ, KONŠTRUKTÍVNE... NAOZAJ ĎAKUJEM KAŽDÉMU ZÚČASTNENÉMU.
PS: DRŽÍM PALCE KAŽDÉMU PEDOFILOVI, NECH SVOJ ŤAŽKÝ ÚDEL ZVLÁDNE V MEDZIACH MORÁLKY A ZÁKONA... KAŽDÝ, KTO SA DOKÁŽE PREKONAŤ A ZATLAČÍ SVOJE "CHTÍČE" ABY NEUBLIŽOVAL, MÁ MôJ OBDIV A ÚCTU. NEPREPADAJTE ZÚFALSTVU, MôŽETE BYŤ VIAC AKO PLNOHODNOTNÝMI A PROSPEŠNÝMI ČLENMI SPOLOČNOSTI, TO "NEHMOTNÉ A NEFYZICKÉ" JE TO DôLEŽITÉ A NAJKRAJŠIE...
PEACE
Musím opět reagovat na názory, které jsem četl. Samozřejmě jsme pro komunitu odporná stvoření a je to naši orientací. Je však zajímavé, že si nikdo nedokáže uvědomit, že jsme si to nepřivodili jako chřipku, ale že jsme se s tím narodili. Jako plno lidí, kteří jsou heterosexuální či homosexuální. Pro mě jako pro pedofila je vše černější já svou potřebu nemohu ukojit jak chci a s kým chci. Neustále se s tím potýkám a lhal bych, kdybych nepřiznal, že se nepodívám na děti, které jdou po ulici. Jako heterosexual, který se podívá po pěkné slečně. Je to však ukryté ve mě a já pouze pozoruji i když někdy v sobě cítím tíseň, která mě neustále pronásleduje a ničí mě. Někdo to nazve nemocí, ale proč tedy není nemoc homosexualita? Proč ta se neléčí? Když na sebe homosexuál řekne, že je 4% pořád se na něho budeme dívat jako na člověka. Samozřejmě nemluvím za všechny. Když to na sebe řekne pedofil je zavrhnutý společností a nikdo ho mezi sebe nepustí. Pohybuji se mezi lidmy, kteří o mě nic nevědí ani nemohou vědět a berou mě jako normálního člověka.To je to co dává, ale i bere tu sílu se kterou se probouzím do dalšího dne. Proč tedy spousta lidí, která říká, že nedělá rozdíly neumí tuto skutečnost vzít bez nějaké lítosti či nevraživosti?Myslíte snad, že tím co píšou média kde a jak byl zneužit 12 letý chlapec mne nepohoršuje? Také se snažím k tomuto životu přistupovat přísně, ale jak dlouho může v sobě člověk krotit touhu? Není to jednoduché a nikdy nebude.Ono léky, které dostáváme jako třeba Androcur na potlačení potence by nás měli držet při uzdě. Jenže je to jen na potenci a tak z hlavy to nevymizí a pořád to tam je. Stále mě to nezlomilo a neustále se snažím s tím bojovat a to v takové míře, že i na život jsem si sáhnul. Ale zákon nepřekročím chodíme mezi sebou a neznáme se každý náš problém nemáme vepsaný na čele řešíme ho sami a bohužel bez pomoci druhých.
S pozdravem NN
Johny, mám pocit, že v článku vidíš něco úplně jiného, než co je v něm skutečně napsané. Čím to asi bude? Podle sebe soudím tebe? Že bys byl sobecký individualista, kterému jde jen "o jedno" a nic jiného tvoje hlava není schopná vidět ani pochopit? Že bys byl sobecká zrůda, která nemá žádnou etiku - a jsi si tak málo jistý sám sebou, že místo abys vnímal a přemýšlel, raději si zacpáváš uši i oči a vysníváš si jakousi hypotetickou "společnost", která má všechno řešit za nás lidi, místo nás? A kdo tu obhajoval "sexuálně se ukájet na dětech"? Naopak, v článku se píše, že takto smutně končí ti pedofilové, kteří nedokážou přijmout sami sebe a nedokážou své dispozice využít správným způsobem. "Sexuálně se na někom ukájet" je špatné, i mezi dospělými, ba i mezi manželi. Něco takového bych ani já neobhajoval. Projevovat si lásku je věc jiná a chceš-li otevírat otázku, jak komu ano a jak ne, prostor k diskusi je otevřen a možná bychom se v mnohém shodli. Je na tvé etice, dokážeš-li s ostatními komunikovat, nebo jestli tvá morálka je založena jen na předsudcích, hlouposti a nenávisti.
Napsal(a): Jáchym, email: nemam@email.cz dne: 03.08.2005Pokud máš pochybnosti, jestli jsi pedofil, tak ti doporučuji si přecíst informace na stánkách #a;http://pf03.wz.cz# a na dalších na které tato stránka odkazuje. Jestli budeš chtít, tak mi můžeš poslat e-mail a probereme to (mám podobný "problém").
Napsal(a): snek, email: snek9@xko.cz dne: 01.07.2005Zajímavé je, jak tu celý článek včetně názorů mnoha lidí, obhajuje nepřirozenou a zvrácenou sexuální orientaci, jako by to bylo něco zcela běžného, sexuálně se ukájet na dětech.
Fůj. Stydím se za vás všechny. Nejste normální. Jste zrůdy, chtějící prosadit pro vlastní sexuální potěšení jako společenskou normu něco, před čím společnost vždy chránila své příslušníky soustavou společenských tabu a zábran.
Děti je vždy nutno chránit vychovávat a usměrňovat společensky. Jinak z nich vyrostou stejné zrůdy, jako z vás. Prej "boyloveři". Pchá. Jste sobecké zrůdy, prosazující vlastní, naprosto individuální představy o sexualitě jako společenskou normu pro ostatní lidi, nezasažené vaší politováníhodnou sexuální odchylkou.
Zákony zde jsou proto, aby vám v tom bránily ničit psychiku a životy dětí svými zvrácenými sexuálními představami. Ale zákony nejsou samospasitelné. Jsou jen výrazem společenských potřeb.
Zákon není společenská etika. Tato společnost zjevně už žádnou etiku nemá, když vám dovolí veřejně prohlašovat, že se ukájíte nad forkami nezletilých, a dokonce věnuje pozornost vašim zdůvodněním směřujícím jen k jedinému - dostat se nelzetilým do kalhotek. Fůj. ;-((((
No já nevim jsem silně na pochybách občas mám pocit, že jsem pedofil.
Líbí se mi kluci, moc rád si s nima povídám, dělím se s nimi o jejich starosti i radosti a hlavně a na to jsem docela hrdý, vždycky vědí, že jsem tu jenom pro ně a dokážu jim naslouchat a rozu,ět.
Ale když si připustím, že bych mohl být jsem s toho na nervy. Prosím o nějakou rekaci.
"Ztaím víme, že sexuologie považuje za zneužívání cokoli (tedy i hlazení po hlavě), při čem se pedofilně orientovaný človek vzrušuje."
Před mnoha lety jsem měl na táboře chlapce, který se mi po 14 dnech psychicky zhroutil. Byl menší postavy a spíše uzavřený do sebe, takže tam mnoho kamarádů neměl a mnozí mu dělali i naschvály.
Jako vedoucí jsem byl k němu zavolán do stanu, když si právě se slzami v očích balil věci domů. Dobrou půl hodinu jsem jej choval na svém klíně a tiše naslouchal jeho strastím. Nakonec se mi ho podařilo ukonejšit, vše jsem mu pomohl vyřešit a on nakonec z tábora neodjel. Zbytek tábora to byl očvidně vyměněný chlapec. Veselý, sršící vtipy, díky čemuž se i snáze zapojil do kolektivu, který ho dříve odsuzoval.
Dodnes neví, co jsem k němu cítil, když mi seděl ve stanu na mém klíně. Dodnes neví, že jsem pedofil.
Dle zákona jsem ho zneužil. Snad. Ale jemu jsem pomohl a dodnes toho nelituji - znovu bych porušil zákon, kdybych věděl, že tím mohu pomoci dítěti.
Dnes už s dětmi nepracuji. Udělal jsem hloupost a svěřil jsem se jednou jednomu doktorovi v domnění, že mne pochopí - ten se již postaral o to, abych se k dětem už nikdy nedostal...
je to nechutne jak se ukaji na detech zneuzivaji je a pak se jeste v ruznych clancich omlouvaji a pak posilaji na mistnostech boylove obrazky malych deti kluku! je mi z nich spatne!
Napsal(a): j.kevin, email: j.kevin@seznam.cz dne: 26.07.2004Všechny zdravím raději bych viděl nápis boylover než-li pedofil, protože to působí na mě samotného jinak. Potýkám se s touto věcí již dlouho a věřte,že jsem nad zákon ještě nešel. Dokážu se plně ovládat nikdy jsem na dítě nesáhl a měl jsem k tomu dost příležitostí. Je to velká zátěž, kterou ovládám díky čisté mysli. V každém případě o mé osobě nikdo neví krom mě smotného a někdy vyhledám web abych se tam mohl vyzpovídat a tím si odlehčit od všeho co mě tíží. Je pravda, že se plně stydím za svou orientaci a někdy mám pocit, že mě každý probodává pohledem jako kdyby všichno věděli co jsem zač.
Pokud máte představu, že jsme vyvrhelové, kteří skočí na kluka co jde ze školy, tak vás z toho vyvedu. Jde o to, že pokud je kluk, který se třeba líbí mě při mé blízkosti, tak se cítím jak v ráji a nemusí to skončit tím, že toho kluka budu nějak osahávat nebo mu ničit pro své dobro jeho psychiku. Nikdo jsme si nevybrali svou orientaci když jsme se měli narodit a i já si kolikrát říkám kdy se stane zvrat a bude všemu konec. Nebudu psát dále, protože bych psal dlouze a ještě více zmateně. Nehledě k tomu, že 90% populace nás odsuzuje k smrti a plně nenávidí.
NAN
Pedofil je zřejmě nejen člověk cítící lásku k dětem, ale i člověk se sexuální orientací na děti. Co má tedy dělat, chce li svou sexualitu uspokojit? Podle mě by mělo dojít k hromadné legalizaci stránek obsahující (např. fotky sětí z nudistické pláže, atd.). Samozřejmě musí v tom být dost výrazné určení, kde končí legálnost takovýchto materiálů. Například děti by museli s takovýmito aktivitami souhlasit. Jde nám přece hlavně o děti, ... Pokud si pedofilní boylover uspokojí onanováním při shlídnutí obázků na netu, je potenciálně neškodný pro děti. V Dánsku je již pornografický obsah stránek s dětmi povolen. Samozřejmě nesmí být děti v žádných přímých sexuálních situacích. ...
Nechápu jak někdo může odsoudit někoho jen kvůli jiné sexuální orientaci než má on sám. Samozřejmě, každý máme na výběr, ale každý má částečně odlišnou sexuální orientaci. Někdo je orientován na holky a někdo je orientován na kluky a někdo na obě pohlaví. Dále je někdo na mladší, někdo na starší 18ti let. Ale to není celé, někdo je na starší 20ti a někdo na starší 25ti. Ale pozor, to rozhodně není celé dělení. Také se to dá dělit podle sexuální orientace, požadovaného věku, vzhledu, a také podle množství vyžadovaného sexu a jak často je sex vyžadován. Dále jestli je zaměřen na nějaký určitý druh sexu. Jestli je na softcore, hardcore, nebo pervers. Kdybych měl to tady celé vypsat tak je po mě a ani by se to sem nevešlo. Pro ty co mají chuť je tu můj email, napište a já poskytnu případné adresy na obrázky. PS: není to nelegální a je to zadarmo!
Dodatečně jsem si uvědomil, že označení "fašistický" nepochopí čtenáři v politickém významu, jak byl myšlen, ale v mytickém. Nechtěl jsem Januše srovnávat s rozvinutým vyhlazovacím průmyslem válečného Německa, ale spíš s předválečným fašismem (včetně českého) nebo dnešním tzv. postfašismem. To znamená s uvažováním "slušných", "řádných", "normálních" lidí, kteří přece tak nějak intuitivně cítí, že od Židů, Cikánů, bezdomovců, idiotů, homosexuálů, přistěhovalců nebo lidí jiné kultury je potřeba si zachovávat odstup, nepodporovat je víc, než aby zůstal zachován náš klid a blahobyt, a trochu humánně je omezovat, aby nám nekazili naše hodnoty. A pokud je likvidovat a internovat, tedy tak, aby to za nás udělala k tomu řádně zřízená instituce a my abychom pokud možno o tom ani nevěděli. A toto varovné srovnání už nepovažuji vůbec za přehnané. Nemyslím si o Janušovi, že je zlý nebo úplně hloupý člověk, stejně jako si to nemyslím o mnoha předválečných fašistech.
Náš problém se skutečně dá řešit intuitivně (citem). Nicméně kde bere Januš svoji jistotu, že ti, jimž říká něco jiného než jemu, ji mají pokřivenou, a on správnou? Není právě k tomu určen rozum, aby pak hledal odpověď? Nechybí právě Janušovy nějaké vlastní zkušenosti, které by mu umožnily rozeznat a pochopit lásku, ať je skryta v jakékoliv podobě?
Ptá se: jak to, že jde milovat dítě i bez sexuálních tužeb? Jak ale definuje, která tužba je sexuální? Jistě, lze milovat dítě bez touhy po souloži, análním styku nebo osahávání genitálií, a zřejmě většina pedofilů tak děti i miluje. Podobně jako mnohé děti se dokážou do svých vrstevníků nebo jiných lidí zamilovat láskou jednoznačně erotickou, která ale není "sexuální tužbou" ve smyslu, jak jí rozumí Januš. Na druhou stranu je ale zřejmé, že ke skutečné lásce, ať rodičovské, pedagogické, přátelské, nebo milenecké, jsou nutné určité biologické předpoklady. Láska je jejich využitím, naplněním, nikoliv něčím, co se dá vydupat ze země z ničeho. Domnívám se, že podstata sexuality a sexuální orientace leží již v této rovině a že je v tomto ohledu s ostatními "vztahovými instinkty" mnohem příbuznější, než omezenost současné vědy je schopna poznat.
Je zřejmé, že člověk ve svém životě nalézá a rozvíjí svou přirozenost, zraje svými zkušenostmi, že sbírá plody činů lidí před sebou a zanechává svoji stopu lidem za sebou a kolem sebe.
Představy o reinkarnaci či posmrtném životě mohou být obrazem, který pomáhá tyto souvislosti vyjádřit, ale také náhražkou, která od jejich pochopení odvádí a nahrazuje je samoúčelnou konstrukcí prázdných slov. Což bývá častější, a proto bych se jim raději v diskusi vyhýbal.
Janušovy názory jsou mi dost blízké. Taktéž se zajímám o nauku Bytí. V některých bodech s ním však nesouhlasím a v některých souhlasím s výhradami.
V bodě 1 mu uniká, že ne všichni boylove touží po sexu, někteří ho dokonce oodmítají.
V bodě 2 dítě nevystačí s rodiči. Stáká se i s jinými dospělými, třeba ve škole s učiteli, ale v mimoškolní činnosti třeba s vedoucími oddílů.
Proti bodům 3 a 4 výhrady nemám. V bodu 5 a 6 mi však není jasné, co chápe pod pojmem vztah. Souhlasím s jeho radou, ostatně dost boyloverů se jí myslím řídí. Nevyjasněný pojem vztah se vyskytuje i v bodu 7, 9 a 10. Jinak s body 9 a 10 také souhlasím.
To, že se někdo stane boylove a je pedofilně orientovaný není samo od sebe a něco mu to má dát v této reinkarnaci. Proto si myslím, že se nemá stranit dětí, ale má se snažit jim opravdově pomáhat. Jenom tak může tento problém překonat a pochopit a nepřenášet ho do dalších reinkarnací.
Souhlasím s tím, že by se neměly boyloverové snažit měnit zákony. I když v některých případech mi občas připadá jejich výklad poněkud sporný a hlavně ne zcela průkazný.
Velmi se mi líbí reakce Jáchyma, který se k názoru Januše vyjadřuje. I když si myslím, že i tato stránka má co říci. Nevím, zda třeba boyloverům, ale určitě lidem, které tato problematika zajímá a snaží se ji pochopit.
Ještě něco. Nemyslím si, že Janušovo jednání nebo názory jsou "fašistické". Jen se mi snaží vysvětlit, že to, co je pro mě tak těžko pochopitelné, je spoustě jiných lidí naprosto jasné, ne rozumem, ale citem. Prostě to vycítí a ví to. Intuitivně. Můj (nebo chceš-li náš) problém se nedá vysvětlit a vyřešit jako matematická rovnice, je to prý otázka citu, duše.
Januš mi dal nějaké otázky, které bych si měl klást a musím přiznat, že na nich něco je. Třebas: "Jak to, že jde milovat dítě i bez sexuálních tužeb?" "Jak to, že to, co jiní lidé tak zřejmě cítí, já necítím?" Nemůžu mu argumentovat tím, že jsem se prostě tak narodil. Podle filozofie Bytí žijeme spoustu a spoustu životů jako člověk, předtím jsme žili životy jako vývojově nižší tvorové, a až duševně, citově vyspějeme, přerodíme se (reinkarnujeme) do vývojově vyššího tvora, než je člověk. Svůj osud, svou budoucnost, si připravujeme sami, svými skutky a svou "duševní kvalitou". Náš další osud je pak ovlivňován tzv. "zákonem odrazu", který nás zezačátku v nižších životních formách vedl, a nyní, jako lidi, naše chování koriguje. Za všechno, co prožíváme, čím trpíme, si můžeme jen a jen sami. V tomto duchu se s Janušem bavím. Na druhou stranu to, že své chyby v aktuálním ("specifickém") životě nepochopím, nevycítím, je přirozený průběh vývoje bytosti (nejenom lidské). Potřebuju prý silné citové zážitky, na jejichž základě se změní moje cítění, ne jenom rozum. Tyto zážitky získám (a získal jsem) ve svých minulých a budoucích životech. To je pak ta opravdová změna člověka, jeho opravdového "já", jeho duše. Co na to pak řekneš?
No, nevím co říct. Osobně si myslím, že jsem tomu klukovi taky nějak neublížil, i když mi třeba Januš tvrdí, že ano. Januš se mi nesnaží vštípit, že mi jde jen o to jedno, ví dost dobře, jak to se mnou je. Nevím, jestli jsi četl jeho slova na #a;www.volny.cz/boylove# (Diamantikova stránka). Každopádně bych ale chtěl tomu klukovi říct, co mě k takovému jednání vedlo, že i když cítím silnou náklonnost k dětem, ba i lásku (před nedávnem jsem viděl překrásného chlapce a probudily se ve mně city, o kterých jsem si myslel, že už ve mně nejsou), líbí se mi i jeho tělo a vzrušuje mě, nejspíš jako každého boylovera, když vidím vzrušeného chlapce, zažívajícího rozkoš. To, jakým způsobem mi Januš předal ty knížky (dal mi je a pak o něm nebylo vidu ani slechu), spíš vyplývá z toho, že jsme si už předtím psali dost dlouho e-maily, a on mi pak napsal, že nezná lepší způsob, jak mi pomoci, poradit, než mi dát přečíst si ty knížky. A musím říci, že se spoustou věcí v těch knížkách (zabití zvířete je vražda jako každá jiná, člověk se přerozuje do několika životů atp.) souhlasím, připadají mi logické, ale prostě je citem tak nevnímám. Nebolí mě, když se dozvím, že nějaké zvíře zemřelo na jatkách, není mi špatně, když kupuju maso v krámu, ačkoliv to je část kdysi živého tvora. Prostě jsem citem jinde. Januš mi pak napsal, že až si logicky zdůvodním, že pedofilie je nepřirozená (pro mě je pouze jiná, odlišná), taky to budu rozumem vědět, ale citem budu nejspíš jinde. Problém je tak trochu v tom, že to nechápu ani rozumem.
Januš mě nechce likvidovat nebo smést z povrchu zemského. Chce po nás, pedofilech nebo chceš-li boyloverech, změnu. Nevadí mu, že milujeme děti, nenutí mě, abych miloval ženy. Naším "prokletím" je prý naše sexuální orientace. Možná trochu chápu, jak to Januš myslí. Ano, dítě může souhlasit s tím, že budeme dělat to a ono, je to vlastně velmi zranitelná bytost z toho pohledu, že neví, co mé počínání z mé strany znamená, jaký tomu přikládám ve svých myšlenkách nebo možná lépe fantaziích, význam. I když, zrovna ten chlapec, když jsem mu poskytoval tu službu (pro přesnost dodám, že jsem mu poskytl orální sex), se mě sám od sebe zeptal, jestli mi taky "stojí". Styděl jsem se říci, že ano, tak jsem mu řekl, že "někdy ano".
Problém je taky v tom, zda se do toho děcáku ještě někdy dostanu, a navíc jestli budu mít možnost být s tím chlapcem o samotě. Byl jsem totiž v tom děcáku velmi krátkou dobu, pouze pro zajištění jistých osobních záležitostí.
Ještě reakce na tuto větu: "Myslím si, že sexuální orientace sama o sobě není důvodem k tomu, aby někdo byl považován za nebezpečnějšího než ostatní."
Myslím, že z teorie pravděpodobnosti vyplývá, že je stejná pravděpodobnost, že pedofilně orientovaný člověk zneužije dítě, jako že heterosexuálně orientovaný muž znásilní ženu. Statisticky to samozřejmě nikdo neodkáže, protože nikdo není schopeni zjistit kolik procent populace je pedofilně orientované.
Předně souhlasím s tím, že sexuální orientace není rozhodujícím faktorem. Záleží na smýšlení člověka, jeho životním postoji a hodnotách.
Nesouhlasím ale s tím, že by ve většině dobrých oddílů panoval mezi vedoucími vztah nadřízenosti a podřízenosti tak, jak je popsáno v příspěvku. Jistě, někdo tím hlavním je. Zpravidla ale vedoucí, kteří pracují v jednom oddílu, jsou též přátelé. Tento stav panuje i v případě, kdy je třeba větší věkový rozdíl a jeden z nich je odchovancem druhého.
Hodně tady ale záleží na vzájemné spolupráci vedoucích. Buď si rozdělí role a jeden je ten přísnější, který řeší problémy, pak je samozřejmě ten druhý poulárnější a je třeba se s tím smířit a nebo je tato role vyvážená a oba se dohodnou, co budou tolerovat a co ne, aby měli pokud možno stejná měřítka.
V případě generačního rozdílu, je samozřejmě většinou populárnější ten mladší, který má dětem věkově blíže. Zase ale záleží na soužití. U nás třeba jsme vděčni starším vedoucím za to, co nás naučili a tento vděk přenášíme i na děti. Ony tedy vnímají staršího vedoucího, že s ním sice není už tolik zábavy a že si s nimi už nezablbne, ale poradí ve spletitých situacích, má dlouholeté zkušenosti a založil naše středisko, které by bez něj nebylo. Kdyby nás vše nenaučil, tak ani my bychom s děckama nemohli dělat to, co je nejvíce baví. Prostě má-li středisko či oddíl svoji pevnou ale přirozenou strukturu, pak vše funguje a převažuje pocit přátelství a kamarádstvá nad pocitem podřízenosti a nadřízenosti.
Myslím si, že v případě přijmutí vedoucího pedofilní orientace do oddílu či střediska není ani tak důležité mu vymezovat bariéry, ale zjistit právě jeho postoje a pokud jsou tyto postoje přijatelné, pak jej přijmout. Pokud přijatelné nejsou, pak ho prostě nepřijmout. Je to rozhodnutí každého vedoucího, který se toto rozhodne učinit, je to jeho riziko, jeho svědomí. Vymezení typu tohle smíš a tohle ne, podle mě není smysl. Jak známo, zákazy jsou od toho, aby se porušovaly aneb zakázané ovoce nejvíce chutná. Jedinou rozumnou bariérou tady může být morální přesvědčení a morální hodnota člověka. Myslím tedy, že v tomto případě je velmi důležité jakési souznění obou takovýchto vedoucích. Pak si myslím, že taková situace reálně možná je. Ostatně hranice pedofilie neexistuje a tak ani nejsme schopni zjistit, kolik pedofilně orientovaných lidí mezi vedoucími je. Kdyby to zjistit šlo, možná bychom se divili.
Slabou stránkou Janušovy argumentace je, že když je v úzkých, začně tvrdit, že "normálním" lidem je to přece všechno tak zřejmé a jasné, že toho, kdo to vidí jinak, nelze ani brát vážně (cituji ho trochu nadsazeně, ale snad v jádru věrně). Různým normálním lidem jsou zřejmé různé věci, Januš má zřejmě na mysli jen některé z nich.
Říká, že je přirozené a po právu, že společnost proti takto orientovaným lidem bojuje. Tedy prvořadě už mu nejde o zkoumání souvislostí, o řešení problémů, o rozlišování, o hledání nejmenšího zla nebo dokonce vzájemně prospěšného soužití, natož o zájem dětí. Jde mu o programové vyloučení určité skupiny osob pro jejich odlišnost, potlačením empatie (porozumění) i racionality. Osvojil si tedy metodu, která je typická pro fašismus. U normálních lidí se opírá o jejich pudový odpor k odlišnosti, lidovou nenávist, a jí je ochoten zaštítit oficiální diskriminaci i likvidaci.
Kdo má zásadní životní problém, tedy i pedofil, je snadnou kořistí pro ty, kdo získávají oběti nabízením laciných receptů na svět, různých prvoplánových náboženských a filosofických věr, konečných řešení, jediných správných pohledů na svět. Nerad bych se uchyloval k předsudkům a házel do téhož pytle i Univerzitu bytí psychotronika Tomáše Pfeiffera, nicméně způsob, jakým s tebou Januš komunikoval, argumentoval, a jakým ti nabízel své duchovní knihy, mi připomíná víc metodiku pokleslých sekt než hodnotných duchovních tradic.
Nejprve k tvé příhodě s klukem s děcáku.
Věda není úřad, a proto také zahrnuje nejrůznější pohledy, postoje a názory. K některým směrům uvažování například patří názor, že masturbace je nebezpečný zlozvyk, který mnoha způsoby narušuje psychiku i tělesné zdraví. Existují ovšem i jiné názory, podle nichž může být přirozenou součástí zdravého vývoje. Obdobně se liší a vyvíjejí různé názory na roli sexuality v životě a psychice lidí a v jejich vztazích anebo názory na dětské erotické cítění a jeho projevy. Nechci rozdíly zlehočovat, pochopitelně se některé názory ukazují jako překonané a neudržitelné.
Celkově se zdá, že hlavní směry psychologie ustupují od démonizace tělesnosti a sexuality, typické pro manicheismus pozdní antiky, i od představy o dětské asexualitě, charakteristické například pro francouzskou pedagogiku 18. století, a vracejí se k pozitivnímu chápání erótu, byť zatím přetrvává ztráta vědomí souvislostí.
Tvůj zážitek s klukem z děcáku nemá znaky zneužití důvěry, pravděpodobně sám o sobě nijak zásadně nenaruší život toho kluka, někteří odborníci by podobné zážitky označili i za přínosné pro zdravý vývoj. Nebezpečí pro toho kluka vidím v tom, že mu podobný zážitek zužuje okruh lidí, se kterými by mohl mluvit otevřeně o všem, a v případě, že by se nevhodně prokecl a omylem by to "prasklo", by se těžko vyrovnával tím, že svojí neopatrností či naivitou by ti zkazil život. Také by mu ublížilo, když bys podlehl svým výčitkám a řečem mravokárců a uvěřil tomu, že je pro něj nejlepší, když se s ním přestaneš stýkat vůbec. Jiné nebezpečí může spočívat v tom, že tvůj čin sice přímo nikomu neublížil, ale mohl by dát "špatný příklad" jinému pedofilovi, který bude méně vnímavý a ohleduplný než ty a nebude schopen si uvědomit, kdy už někoho skutečně zneužívá a manipuluje.
Pro tebe vzniká problém, že jakmile jsi jednou něco podobného zažil, bude ti tato složka vztahu propříště mnohem víc chybět a bez ní ti vztah nebude připadat úplný, takže budeš bezbrannější vůči názorům Janušova typu - snadněji si necháš namluvit, že ti jde jen o "to jedno".
© Stránka vygenerována za 0.0036 sec. | Aktuálně máme v databázi 8388 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz
Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha