V
článku se píše o případu, kdy jel rychlík a bylo to na
hlavní trati. Je jasné, že by to neubrzdil. Jel jsem osobním
vlakem (motorový vůz řady 810), do kopce, v
úseku, kde je traťová rychlost tuším 40 nebo nejvýš 50
km/h, a v mírné zatáčce se před vlakem na trati objevil
padlý strom. Neubrzdil to, i když začali
brzdit ihned jak to zahlédli. Zastavili jsem až několik
desítek metrů za stromem, který se naštěstí přerazil,
jinak by to dopadlo hůř.
Z čehož je zřejmé, že když pomalý osobní vlak
do kopce nezabrzdí před stromem, tak rychle jedoucí rychlík
na rovině absolutně nemá šanci
zastavit před dětmi.
Zásadní chyba tady byla v přístupu vedoucího oněch dětí, protože děti na koleje nepatří a už vůbec ne na rychlíkové trati. Děti mohl z kolejí vyhnat i někdo jiný, než jejich vedoucí. Na druhé straně je možná pravda, že raději hlídal svoje děti, aby zatím, co vyhání z kolejí cizí děti, se jeho vlastním svěřeným dětem něco nestalo. To se dá asi v tuto chvíli těžko soudit.
Napsal(a): Mirek Fišer, email: mirekf@centrum.cz dne: 05.08.2000© Stránka vygenerována za 0.0030 sec. | Aktuálně máme v databázi 8430 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz
Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha