Rubriky

Vyhledávání v článcích
Co hledáte ?



Provozuje:
icok


ikonka partnera
ikonka partnera
Dnes má svátek Ida je sobota 15.03.2025



Novinky





Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Diskuze ke článku: Telecom bude mít první protivníky


Konečně

Konečně, vždyť nestoudnost monoploního Telecomu opravdu nezná mezí. Navíc systém tarifování za Internet je pochybný. Normálně v byznisu platí, že za kvalitnější zboží je více peněz, méně kvalitné zboží je levnější. U Telecomu je to obráceně. Čím horší linku právě máte, tím platíte víc, protože je přenos pomalejší a na Internetu jste déle.

Napsal(a): Mirek Fišer, email: mirekf@centrum.cz dne: 20.09.2000

Telecom není nejhorší

Ono je to tak, já mám dojem, že na Telecom blahodárně působí již samotná skutečnost blížící se konkurence. V posledních několika letech mám dojem, že Telecom je značně vstřícnější než v dobách, kdy s lidmi vymetali jak to šlo. V současné době mi nejvíc pije krev jiný monopol, a to Česká pošta. Ale ta zvěrstva, co provádějí, to by bylo na samostatný román.

Napsal(a): Pavel Jůza, email: p.juza@seznam.cz dne: 16.09.2000

RE: Telecom - Já bych to tak optimisticky neviděl

     Myslím si, že občasná vstřícnost je asi dost vzácná a bude mít i jiné důvody. Asi by to chtělo aktivity Telecomu trochu rozdělit. V oblasti telefonních služeb si myslím, že to tak špatné není. Vyřizoval jsem reklamaci pro nadaci, které se někdo napíchl na telefon a byly tu účty na 5.000,-- Kč a další měsíc na 2.000,-- Kč, přičemž normálně nadace platila měsíčně něco málo přes 200,-- Kč. Poskytli odklad platby do vyřízení reklamace a reklamaci vyřídili kladně. Ale stejně se tu musím zmínit o faktu, že se nám tam dle mého názoru napojovali řemeslníci, kteří v domě měnili vodovodní potrubí, a protože šlo o soukromou firmu, pracovali prakticky až do noci. Dle mého názoru se napojili z rozvaděče, který měl podle Telecomu ochranu polohou, protože byl vysoko. Co je ale vysoko pro řemeslníka, který ze štaflí dělá stoupačky skrz strop? Takže jsme měli štěstí, že byla ještě závada na přípojném vedení, které bylo ve dvou místech ve společné předsíňce s TJ nasvorkováno svorkovnicí, tzv. "čokoládou", takže by nebyl problém se tudy napojit. Na základě toho nám reklamaci uznali. S lidmi z TJ se ale známe dost dobře, takže vím, že z nich to nebyl nikdo. Naopak řemeslínici byli ze země, jejichž obyvatelé jsou pověstní tím, že se umějí napichovat na telefony.
     Vezmu-li druhou aktivitu Telecomu, kterou je poskytování připojení k Internetu přes telefon, tady mám zkušenosti přímo katastrofální. V poslední době mám svoji telefonní linku tak mizernou, že při FTP přístupu mi přenáší rychlostí od 0 do 200 byte/sec, v krátkých dobách (maximálně 1 až 2 minuty) rychlosí až 2 kbyte/sec. V prohlížeči bohužel rychlost nepoznám, ale také je velmi malá. Stránky se mi otvírají někdy i minutu a déle. Myslím si, že je to na možnosti mého modemu 33,6 kbyte/sec hodně málo. Bohužel však Telecom nemá zájem, aby jeho linky byly kvalitnější, protože by tím klesly jeho tržby. Dokonce mě občas napadá, jestli do linek, které jsou hodně v provozu na Internetu, což moje je (měsíčně za Internet platím kolem 3.000,-- Kč), nepouští šum úmyslně. Tato nekvalita, která je nejhorší od minulého měsíce, se už projevila na mém telefonním účtu, který je vyšší o 20%, přičemž potřebné práce dělám tak 75% a hromadí se mi. Argumenty Telecomu, v kterých svádí kvalitu na poskytovatele připojení, mohu vyvrátit, protože se střídavě připojuju přes Volný, Contactel i Worldonline a je to stejné. Zatím se Telecomu nedaří mě přinutit se připojovat i v nejsilnějším pásmu, abych vše stihl. To by jistě Telecom uvítal. Ale v této době je kvalita ještě horší, takže objektivně spojení nejméně desetkrát dražší. A hlavně na to už opravdu peníze nemám. Pak by mě už vyšla asi levněj i pevná linka za 10.000,-- Kč měsíčně. Bohužel v místě, kde bydlím nepůsobí žádná kabelová televize, která by nabízela také Internet a stěhovat se kvůli tomu, nemám možnost.
     Za vrchol drzosti Telecomu považuju jeho reklamu, v které nabízí USD linky, jako recept na zamrzávání při spojení přes telefon. Jako by spojení přes telefon nenabízeli oni sami jako monopol. Navíc většina poskytovatelů a většina osobností na Internetu formátu Neffa se shoduje na tom, že Telecom u nás brzdí svojí cenovou politikou rozvoj Telecomu.
     S výhradami k České poště souhlasím. Však jsem o tom také napsal článek. Zde je možno bohatě diskutovat.

Napsal(a): Miloslav Fuček , email: fucek@seznam.cz dne: 16.09.2000




1

© Stránka vygenerována za 0.0025 sec. | Aktuálně máme v databázi 8430 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz

Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha