Rubriky

Vyhledávání v článcích
Co hledáte ?



Provozuje:
icok


ikonka partnera
ikonka partnera
Dnes má svátek Jitka je čtvrtek 05.12.2019



Novinky





Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

30 dní pro neziskový sektor

Prvním únorem 2005 odstartuje osmý ročník mediální kampaně 30 dní pro neziskový sektor, která opět ověří, jak neziskové organizace dokáží oslovit veřejnost. Téma nadcházejícího ročníku je individuální dárcovství a probíhá od 1. února do 2. března 2005.

30 dní pro neziskový sektor, osmý ročník 1. února – 2. března 2005
Téma kampaně: Individuální dárcovství

     Individuálních dárců je stále málo

     Individuální dárcovství není v České republice na uspokojivé úrovni. Podle výzkumu zaměřeného na financování neziskových organizací, který provedlo občanské sdružení Spiralis v červenci 2003 a kterého se zúčastnilo 455 respondentů, podpora individuálních dárců tvoří 7 %  rozpočtů neziskových organizací a směřuje nejvíce do oblasti charity (církevní právnické osoby). S individuálním dárcovstvím nemá žádnou zkušenost 51 % organizací, pro 42 % představuje malou, pro 6 % velkou část příjmů. Anonymní sbírky pokrývají rozpočty organizací ze 2 %. Využívá jich asi čtvrtina neziskových organizací. 76 % neziskových organizací tuto formu fundraisingu nevyzkoušelo.

     Individuální dárcovství neznamenají jen veřejné sbírky a zasílání dárcovských SMS. Velkou rezervu má dnes neziskový sektor zejména v počtu neanonymních individuálních dárců. Lidí, které známe a kteří rádi pravidelně podporují konkrétní neziskovou organizaci, je v České republice – v porovnání s ostatními evropskými zeměmi – stále málo. Společnost není tomuto způsobu dárcovství ještě úplně nakloněna a neziskové organizace zase přesně neví, jak na to. Osmý ročník kampaně bude reagovat právě na tuto situaci.

     Komunikace kampaně ve zkratce

     Média budou s koncepcí kampaně seznámena na tiskové konferenci k zahájení kampaně, která se uskuteční 1. února 2005 v sídle ICN, o.p.s. Veřejnost bude dále oslovena prostřednictvím reklamní kampaně a prostřednictvím nejrůznějších akcí neziskových organizací v regionech. Reklamní kampaň bude probíhat formou televizních a radiových spotů, budou vytištěny také plakáty do světelných vitrín. K dispozici budou i malé plakáty A4, které lze vytisknout na běžné tiskárně v kanceláři. Hlavním informačním zdrojem kampaně budou internetové stránky www.neziskovky.cz, kde budou umístěny také informace pro veřejnost, a to včetně vyjmenování možností, jakými lze finančně i nefinančně podporovat vybrané neziskové organizace.

     Více prostoru v médiích

     Protože kampaň bude stejně jako v minulých ročnících doprovázet aktivní komunikace  s médii, věříme, že novináři budou v únoru k tématům neziskového sektoru vnímavější  a doufejme i vstřícnější. Prostor, který v médiích vznikne, bude představovat příležitost pro aktivnější vystoupení na veřejnosti pro všechny neziskové organizace ve všech regionech České republiky. Zároveň může být letošní kampaň vhodnou příležitostí k poděkování Vašim neanonymním individuálním dárcům, ať už během koncertu, výstavy nebo dne otevřených dveří, tedy v průběhu akcí, které v únoru uspořádáte.

     Kalendář jednotlivých akcí je tradičně přístupný na www.neziskovky.cz. Informace o akcích tu mohou jednoduše registrovat samotné neziskové organizace.

     V Pardubickém kraji můžete využít i partnerství Českého rozhlasu Pardubice, Anežky České 29, 530 02 Pardubice; Drahomíra Bačkorová,  724 019 724, drahomira.backovorva@rozhlas.cz

     Koncert pro individuální dárce

     Mediální kampaň „30 dní pro neziskový sektor“ ukončí svým koncertem Pavel Šporcl, jehož hostem bude i zpěvačka Eva Pilarová. Zahrají a zazpívají spolu v úterý 1. března 2005 ve Španělském sále Pražského hradu. Koncert bude určen individuálním dárcům neziskových organizací z celé České republiky. Lístky na koncert si mohou neziskové organizace objednávat pro své individuální dárce zdarma prostřednictvím www.neziskovky.cz

     V Pardubickém kraji jsou také neziskové organizace

     V našem kraji se koordinace kampaně ujala Koalice nevládek Pardubicka, která Vám může pomoci s propagací Vašich aktivit.  V případě zájmu se můžete obrátit na Romana Málka na telefonu 603 991 003 či e-mailu malek@chrudimka.cz. Na tuto adresu směřujte prosím tiskové zprávy, pozvánky a další informace, abychom je mohli nabídnout médiím.

Mgr. Miluše Horská  v. r.
předsedkyně
Koalice nevládek Pardubicka

  • Autor: Tisk. agent. mlad. eKamarád
  • Datum publikace: 03.02.2005
  • Článek zařazen do: Zajímavosti
  • Počet komentářů ke článku: 0 přidat komentář
  • Článek si přečetlo 2628 čtenářů

    Sdílet na Facebooku

© Stránka vygenerována za 0.0027 sec. | Aktuálně máme v databázi 8068 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz

Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha