Rubriky

Dnes má svátek Marcela je sobota 20.04.2024

Novinky

Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Z kroniky Zálesáků - 6. část

Zálesáci jsou na táboře, který probíhá v druhé půlce srpna roku 1982. Nahlédněte s námi do jejich táborové kroniky.

6. den – čtvrtek 20.8.92

Po veškerých ranních povinnostech jsme v devět hodin nabrali kurs na Týn nad Vltavou. Do Týna jsme šli turistickou stezkou přes pole a lesy. V Týně jsme šli do bazénu a pak jeli autobusem zpátky. Večer po večeři jsme hráli etapu.

Skřet

7. den – pátek 21.8.92

Dnes ráno po budíčku, rozcvičce a snídani jsme vyrazili na louku, kde proběhly nákupy a nějaké ty hry. Po obědě se uskutečnily zkoušky postřehu, hmatu a (kdybych já si vzpomněl, jak se jmenovala ta třetí). Večer byl táborák. V noci byla bojovka.

Mrazík

8. den – sobota 22.8.92

V sobotu dopoledne proběhly konečně již několikrát odložené zkoušky postřehu, hmatu a míření. V postřehu byl nejlepší Ingoust před Petrem a Paličem. V hmatu vyhrál Fido před Davidem Šmídou a Jakubem. Ve zkoušce míření byl nejlepší Petr s 19 zásahy a zkoušku ještě splnili Jakub se 17 zásahy a David Šmída a Fido s 16 zásahy.

Odpoledne se balilo a večer byla osobní hygiena. Je to poslední možnost se osprchovat teplou vodou na tomto táboře. Večerka byla už v devět, protože zítra bude budíček velmi brzo.

Míla

9. den – neděle 23.8.92

Budíček byl již v 4.45 hodin. Během asi tři čtvrtě hodiny jsme se vydali na cestu do Bechyně na vlak. Vlakem jsme dojeli do Tábora, kde jsme přestoupili na vlak do Prahy. Z Prahy jsme pokračovali vlakem do Olomouce, kde jsme naposledy přesedli a jeli do Nových Losin, kde jsme za deště vystoupili. Ingoust, David Šmída a já jsme se vypravili pro vozík, na kterém jsme pak odvezli nejtěžší zavazadla. (všechna Mílova) – pozn. Skřet

Převzali jsme ubytovnu a ubytovali jsme se. Večeři jsme stihli akorát do večerky. Pak se šlo spát.

Míla

10. den – pondělí 24.8.92

V tento den po ranních povinnostech šla služba do blízkého Jindřichova nakupovat. Já jsem ale nebyl služba a proto tuto cestu nemohu popsat. *

Ale v odpoledne jsme do Jindřichova šli celý oddíl (mimo služby). Míla zde navštívil poštu, zdravotní středisko (kde bylo zavřeno) a obchody. Potom následovala cesta zpět.

Skřet

* Skřet cestu skutečně nemůže popsat, protože jel s námi a celou cestu se nechal vézt na vozíku. Nazpátek šel pěšky, takže se asi strašně moc unavil, protože nic nenesl mimo sebe. Míla