Rubriky

Dnes má svátek Věroslav je sobota 27.07.2024

Novinky

Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Z kroniky Tuláků - 33. část

Letní tábor v Pacově se Tulákům pomalu chýlí ke konci. Ještě je ale čeká další vícedenní výlet, tentokrát do Bechyně.

9. den - pondělí 24. 7. 1989 - výlet do Bechyně

Odpoledne jsme došli na Židovu strouhu. Ubytovali jsme se a odešli na oběd. Oběd byl výtečný. Potom jsme se vydali na výlet do Bechyně. Byl to hezký výlet, nám všem se líbil.

Hlavně se nám všem líbily borůvky, které jsme si sbírali, když jsme zabloudili. Značku jsme našli a s nacpanými bříšky jsme pochodovali do bechyně. Z Bechyně jsme šli na Židovu strouhu. Utahaní, jsme se dopotáceli ke svým sroubkům a šli jsme na večeři.

Po večeři jsme měli jít pro dříví. Já s Irenou jsme šli po cestě s dřívím do tábora. Kluci měli půjčenou loďku a svezli nás tam. Večer jsme ulehli a spali.

Lucka H.

10. den - úterý 25. 7. 1989

Šli jsme se koupat do Týna nad Vltavou. Asi jsme ušli 15 km. Na koupališti jsme skákali do vody šipky a salta. Když jsme se už vykoupali, tak jsme se utřeli, oblékli a šli jsme na autobus.

Chtěli jsme si někde koupit zmrzlinu, ale neměli ji a ani jsme se nedozvěděli, kde se prodává. Tak jsme dojeli do tábora.

Šli jsme na večeři. Potom jsme sbírali dřevo na táborák, převážením na lodi. Pak jsme mohli jezdit na lodi sami. Šli jsme spát, protože jsme byli utahaní z cesty do Týna nad Vltavou.

David

11. den - 26. 7. 1989 Odjezd

Po snídani jsme si začali balit. Uklidili jsme si po sobě chatku.Pak ve volném čase jsme dělali bobříky pozornosti, bystrosti a moudrosti. Potom jsme šli na oběd. K obědu nám dali brambory, řízek a moučník.

Šli jsme na vlak. Když jsme jeli ve vlaku, začalo pršet. V Táboře jsme přestupovali na vlak a jeli jsme do Pacova. Po večeři jsme měli zkoušky odbornosti.

13. den - pátek 28. 7. 1989

Ráno jsme vstali, nasnídali jsme se a po snídani jsme se vypravili na Kámen, což je hrad. Šli jsme lesem a po cestě jsme vyprávěli různé příběhy. Když jsme došli na Kámen, zakoupili jsme si vstupenky.

Prohlédli jsme si opravenou část hradu, kde jsme viděli sbírku motocyklů a staré spisy. Když jsme vyšli z hradu, měli jsme oběd a pak jsme si v samoobsluze koupili zmrzlinu. Vyrazili jsme po silnice směrem na Pacov.

Po cestě jsme se zabavili hrami na bystrost a odvahu. V táboře jsme hráli hry. Po večeři jsme dělali bobříka míření, soutěžní otázky a procvičování morseovky.

Tímto zápisem letní tábor končí. Chybí zde zápis celkem dvou dnů z konce tábora, což bývá na konci problém, zejména s posledním dnem, který se většinou už na táboře nestihne zapsat.