Rubriky

Vyhledávání v článcích
Co hledáte ?



Provozuje:
icok


ikonka partnera
ikonka partnera
Dnes má svátek Brigita je pondělí 21.10.2019



Novinky





Magazín eKamarád vás vítá
Přinášíme vám zpravodajství ze světa dětí a mládeže. Chcete se i vy podělit s ostatními o své zkušenosti či nějak pobavit naše dětské čtenáře? Není nic jednoduššího. Přidejte se do naší kamarádské rodiny a napište nám na email redakce8(Z)ekamarad.cz
(Místo (Z) napište @).

Jeden provozovatel = jeden účet

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, dnes na tiskové konferenci seznámil novináře se svým požadavkem na zavedení konkurence v oblasti měsíčního paušálu.

      Podle stávajícího uspořádání bude zákazník, který si k zajišťování svých hlasových, popřípadě internetových služeb svobodně zvolil jiného operátora než Český Telecom, i nadále nelogicky platit měsíční paušál (tzv. stálou platbu) Českému Telecomu. Placení dvou účtů za jednu službu jedním zákazníkem je zcela absurdní a vytváří duplicitní náklady.
 
     Contactel nevidí důvod, proč by měsíční paušál neměl být účtován přímo konkurenčním provozovatelem jako součást  předvolby operátora. "Jsme přesvědčeni, že konkurence v oblasti měsíčního paušálu by zabránila jeho zvyšování a zároveň odstranila jednu ze zbytečných překážek pro přechod zákazníků od jednoho operátora k druhému," uvedl na tiskové konferenci Michal Čupa, generální ředitel Contactelu.
 
     Takové velkoobchodní řešení by zároveň umožnilo navrhovat měsíční paušály pro zákazníky tak, aby jejich struktura a výše lépe reflektovala potřeby jednotlivých zákaznických segmentů podobně, jak je běžné u mobilních operátorů. V současné době probíhají v této záležitosti jednání s Českým Telecomem.
 
     Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku.

     Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.
 
Kontakt:
Romana Tomasová
tel.: 255 755 110
fax: 255 755 100
e-mail: romana.tomasova@contactel.cz
 
Contactel, s.r.o. ( Vinohradská 174, 130 19 Praha 3 ( Czech Republic ( www.contactel.cz  
Tel.: +420-255 755 111 ( Fax: +420-2-557 55 112 ( E-mail: info@contactel.cz
 
PR CS 030122 CZ


  • Autor: Redakční poštou
  • Datum publikace: 31.01.2003
  • Článek zařazen do: Názory
  • Počet komentářů ke článku: 0 přidat komentář
  • Článek si přečetlo 2135 čtenářů

    Sdílet na Facebooku

© Stránka vygenerována za 0.0033 sec. | Aktuálně máme v databázi 8067 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz

Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha