4. září jsem byl na zajímavé prezentaci firmy Supreme, která byla pojata velmi příjemně a netradičně a při tom na ní byl představen cenově dostupný, ale kvalitní a zajímavý software. Navíc pro neziskové organizace je firma schopna tento produkt dodat buď se slevou nebo úplně zadarmo.
Celá prezentace probíhala v příjemném prostředí vojenského stanu. Před ním se na rožni dopékalo selátko. Občerstvení pro novináře bylo zajištěno na nejvyšší úrovni. Ne, že by ho podávali profesionální číšníci, ale jejich roli perfektně zvládly děti majitelů firmy. Takže první dojem ten nejlepší.
Supreme Technologies s.r.o. je ryze česká společnost vyvíjející softwarové produkty na bázi informačních technologií. Orientuje se zejména na oblast obchodních a marketinkových systémů pro malé a střední firmy. Jde jim o to, aby i malé firmy měly možnost, za pro ně přijatelnou cenu, si zakoupit kvalitní marketinkový informační systém, který bude adaptabilní na potřeby konkrétního uživatele. Software je tedy pojatý tak, aby šel nakonfigurovat tak, aby zákazník nemusel investovat další finanční prostředky do úprav systému na zakázku.
SUPREME CONTACT začínal verzí 1.1 v podobě elektronické kartotéky. Na základě požadavků zákazníků vznikla verze Supreme Contact 2.1, která byla rozšířena o programový komfort ovládání, odesílání emailů, skladového hospodářství, práce s dokumenty a evidenci kalkulací. Po čase následovala, opět z potřeby zákazníků, verze 2.5, která se stala nejprodávanější síťovou aplikací ze všech stávajících verzí.
Na prezentaci byla předváděna poslední verze SUPREME CONTACT 3.0, která bude oficielně uvedena na trh 15. září 2000. Jde o systém určený pro řízení a optimalizaci již zmíněných obchodních aktivit. Klade si za cíl maximálně optimalizovat obchodní procesy, důsledně analyzoavt obchodní příležitosti a poskytovat efektivní nástroj pro každodenní rutinní činnost všech oddělení společnosti.
Program umožňuje všem oddělením firmy propojit informace do jedné centrální databáze a efektivně využívat společná data a to i po Internetu pomocí MS Explorer. Mezi hlavní výhody programu patří centrální evidnce, kde je možno evidovat téměř vše. Dále zde lze nastavit přístupová práva pro pracovníky skupiny a jednotlivce a to na úrovni tabulek a položek v databázi. Přístupy jde definovat i na omezenou dobu. Pomocí konfigurace je možno systém přizpůsobit téměř každé firmě Každý uživatel si vytváří svůj vlastní uživatelský profil jak z hlediska funkcí, tak z hlediska vzhledu a ovládání systému.
Program je připraven i pro vývoz, proto jej lze lokalizovat i do jiné jazykové mutace. Toto přepnutí lze ralizovat i za chodu programu. Vzhled a ovládání programu vychází ze standardů, které jsou celosvětově zavedeny v běžných aplikacích, jako je např. MS Outlok, Outlok Expess, atd. V programu jsou zabudovány technologie zakoupené od třetích firem, díky kterým je aplikace uživatelsky příjemná a přehledná.
Program je pomocí technologie OLE kompatibilní s MS WORD, EXCEL a MS Exploler. Uvedené programy lze otevřít přímo v systému. Dále program obsahuje generátor tiskových sestav, který umožňuje uživatelům vytváření ¨vlastních tiskových sestav dle okamžité potřeby.
Program je možno používat i přes síť Internet. Pomocí technologie MS Active-X se tak sdílí jediná databáze, do jejíž vymezených částí mohou mít přístup i externí dodavatelé. Program lze provozovat samostatně i na síti Intranet.
Supreme Contact 3.0 obsahuje několik modulů. Mezi ně patří kartotéka, která obsahuje evidenci firem a osob a umožňuje propojení do ostatních modulů. Organizer je centrálním místem pro plánování. Prodej umožňuje vytváření obchodních nabídek, evidovat veškeré zakázky. Porovnává se zde plán s následnou realizací. Nechybí ani ceník a možnost stanovit různé platební podmínky. Vše je plně automatizováno. Komunikace má zabudovaný vlastní emailový klient, umožňuje sledovat veškerou doručenou poštu, vytvářet distribuční seznamy a další funkce. Nákup je modul, který umožňuje optimalizovat procesy vedoucí ke snižování skladových zásob. Současně sleduje vývoj cen subdodavatelů, kvalitu dodávek a komplexní zhodnocení dodavatele z hlediska termínů, ceny a kvality. Modul finance kompletně eviduje všechny finanční toky v návaznosti jednotlivých obchodních případů. V modulu je systém tzv. interních pokladen, které jsou automaticky přidělovány každému zaměstnanci firmy. Databáze znalostí eviduje veškeré náměty, pozvánky, relace a požadavky zákazníků. Modelování obchodních procesů umožňuje vytvořit řetězové události, které program sám vykoná, pokud bude splněna některá ze vstupních podmínek.
Po prezentaci následovala neformální diskuse, která jenom umocnila můj dobrý dojem z prezentace. Tato téměř rodinná firma nejenom pečuje o své zákazníky, ale jak bylo vidět, ve stejném duchu už vychovává i své děti, které se na prezentaci podílely tak, jako by byly součástí firmy, což je jistě i jejich výborná příprava pro budoucí život.
Sdílet na Facebooku
© Stránka vygenerována za 0.0133 sec. | Aktuálně máme v databázi 8430 článků
práva na články náleži jejich autorům, provozovatel magazínu nenese žádnou zodpovědnost za škody způsobené prohlížením těchto stránek.
Magazín provozuje ICOK (administrátor Miloslav Fuček)
http://icok.icok.cz | http://wwww.mfsoft.cz
Bazény na míru | Bennewitzovo kvarteto | Lady XL Fashion | Optika v Praze | Světové brýle.cz | Inspiro ERP systém | Bezpečnostní poradce | Fass-Hasicí technika | Dukla - Atletika | Dukla Praha